De scanzuil van onze Scan & Win retailactie zorgt met beeld- en geluidseffecten voor een unieke beleving op de winkelvloer! Natuurlijk doen alle winkeliers in het winkelcentrum of de winkelstraat mee aan de retailactie. Dat versterkt het succes ervan.
Naast enkele spraakmakende hoofdprijzen kunnen de deelnemende klanten ook tal van aantrekkelijke, kleinere prijzen winnen, zoals waardebonnen en kortingsbonnen. Deze kunnen zij besteden bij de deelnemende winkeliers. Dat is wat wij noemen: win-win!
Alle klanten ontvangen tijdens de actieperiode bij de deelnemende winkeliers een Scan & Win voucher bij besteding van een bepaald bedrag. De klant kan deze voucher direct scannen bij de Scan & Win zuil. Heeft je klant prijs? Dan print de scanzuil een bon, met daarop alle informatie over de prijs én de winkel die de prijs aanbiedt.
De retailactie Scan & Win is ideaal als publiekstrekker, maar is ook vanwege de cross-selling een groot succes. Het zijn met name de kleinere prijzen, die deze retailactie zo succesvol maken. Voorbeelden van deze prijzen zijn: tweede broek halve prijs, gratis tompoezen bij besteding van 15 euro of 5 hamburgers halen, 4 betalen.
Dit zijn prijzen waarvoor klanten een specifieke winkel moeten bezoeken: jouw winkel of die van een collega-ondernemer in het winkelcentrum. Zo leidt de Scan & Win retailactie tot meer cross-selling en meer traffic in de verschillende winkels. Ga maar na: met de Scan & Win voucher van de bakker kun je een kortingsbon van de slager winnen.