Klant Referenties 

referenties3
referenties4

‘De retailacties van Selly zijn goed, de systemen kloppen en we worden volledig ontzorgd.'

'We werken  zoveel samen dat we aan een half woord genoeg hebben. Voor onze klanten, waaronder winkelcentra, zijn dergelijke retailacties belangrijk om klanten te bereiken, hun bezoek te belonen en hen te verrassen. Het werkt bovendien heel prettig. Wij leveren van onze kant alles aan en Selly zorgt vervolgens dat alles aan de achterkant klaar staat.’
 

referenties5
referenties6

‘De retailacties van Selly zijn laagdrempelig. Het is pure marketing, maar het werkt.'

'Daar komt bij dat Ivo Geernaert zelf enorm ambitieus en gepassioneerd is. Hij schakelt snel. Zijn bevlogenheid, betrokkenheid en bereikbaarheid dragen bij aan het succes. Het is enorm prettig samenwerken met hem.
Om die reden hebben we voor de komende periode opnieuw een aantal acties gepland staan.’

referenties
referenties2

‘Met alles wat Ivo bedenkt, kan ik iets. We vullen elkaar goed aan en weten elkaars talenten optimaal te benutten.'

'De kracht van Ivo is dat hij ‘anders’ denkt, buiten bestaande kaders. Bovendien is hij sterk in het bij elkaar brengen van mensen. De uitwisseling van ideeën blijkt bijvoorbeeld uit de Chocoladeletterfabriek. Ivo zag kansen om een geweldige retailactie voor Selly op te zetten.’

referenties9
referenties10

‘Naast de acties van Albert Heijn vind ik het belangrijk om ook lokaal retailacties te organiseren.'

'Dat doe ik graag met Selly. Zij hebben veel creativiteit in huis en hebben wat ik 2.0 versies noem, dus zonder stempels of zegeltjes sparenAantrekkelijk is dat zij de digitale mogelijkheden goed weten te benutten. Met deze retailacties kunnen we zien hoeveel mensen er deelnamen, maar kunnen we ook e-mailadressen opvragen.’

referenties21-2
referenties22

Ruim 18.000 gescande vouchers in 3 weken tijd! Daarmee is de Scan & Win retailactie bij Jumbo van Beest in Hillegom een groot succes.

'Toen ik over deze retailactie las, realiseerde ik me dat ik hiermee klanten naar de nieuwe Giftclub kon leiden.Het aantal gescande vouchers bewijst dat dit goed gelukt is. Klanten gingen zelf om vouchers vragen!
Het is dus waar: klanten winnen graag iets.’

referenties19
referenties20

‘Scan & Win is een regelrechte topper. In elk winkelcentrum realiseren we 25.000 tot zelfs 70.000 scan momenten.'

'Dat is top! Ondernemers vinden het de beste actie in jaren. Positief is de cross-selling: klanten worden vanuit de supermarkt geleid naar de winkels van kleinere ondernemers.’
Volgens Ruud schuilt het succes van Selly’s retailacties in het laagdrempelige karakter en de kans op het winnen van mooie prijzen. ‘Daarmee triggeren we consumenten.’

referenties15
referenties16

‘Een groot bereik, meetbaar en direct.’ Zo omschrijft John de meerwaarde van de retailacties van Selly.

Hij zet ze in om de loyaliteit van de klanten te versterken en kiest steeds vaker voor online retailacties. 
Waarom? ‘Deze zijn makkelijk inzetbaar. Het werkt eenvoudig. De klanten krijgen een voucher mee en zien snel of ze prijs hebben. Laagdrempelig dus. Dat maakt de retailactie voor mij en onze klanten zo aantrekkelijk.’

referenties13
referenties14

‘Onze missie is het creëren van een uniek winkelcentrum met een grote aantrekkingskracht in de regio.’ 

'Het uitbreiden van ons klantenpotentieel en het verzamelen van contactgegevens zijn voor ons altijd belangrijke pijlers geweest. De retailacties van Selly sluiten daar goed op aan.
Klanten waardeerden de retailacties en tijdens de acties zien we duidelijke omzetstijgingen.’

referenties17
referenties18

‘Ondernemers hebben door hun persoonlijke contacten, service en dienstgerichtheid een goede band met hun klanten.'

'Ook vind ik het belangrijk om een goede band met ondernemers te hebben.Dat heeft ook als voordeel dat ik makkelijk dingen kan regelen, zoals de retailacties van Selly.
De Scan & Win is altijd een succes. De ondernemers snappen hoe zo’n actie werkt en komen met onderscheidende prijzen die bijdragen aan het succes.’

referenties11
referenties12

‘De winkel en het assortiment moeten op orde zijn en de aanbiedingen moeten goed zijn. Daarnaast willen ze fun en beleving.'

'Klanten lopen warm voor retailacties waarbij ze iets kunnen winnen, zoals de Kamelenrace.Als ik een retailactie organiseer, realiseer ik omzetstijgingen van zeker 10%. Denk aan de optelsom van fun voor de klant, meer omzet en meer loyaliteit; daar kom je als ondernemer ver mee.’

referenties23
referenties24

Ruim 100.000 scans in 4 weken tijd. Daarmee is de Scan & Win retailactie in winkelcentrum Zuidpolder in Terneuzen een groot succes.

Arjen Murre van de evenementencommissie beaamt dit. Ook als ondernemer in het winkelcentrum is hij dik tevreden met de retailactie. 'Ik zie dat de retailers die actief hebben meegedaan, veel (nieuwe) klanten hebben bereikt. Wij zagen in ieder geval veel nieuwe gezichten in de winkel.’

referenties7
referenties8

Met 80.000 gescande vouchers in drie-en-een-halve week kun je de Scan & Win retailactie in Beek zondermeer een succes noemen.

Samen met de deelnemende retailers kijkt marketingmanager Giel van Oijen tevreden terug. ‘Zulke retailacties dragen bij aan de belevingDat is in het belang van de retailers. Het is daarom belangrijk dat zij zulke retailacties omarmen, mooie prijzen ter beschikking stellen en zo medeverantwoordelijk zijn voor het succes.’

Welkom! Leuk dat je meer wilt weten over Selly! Wij, en derde partijen, maken op onze websites gebruik van cookies. Door op instellingen te klikken, kun je meer lezen over onze cookies en je voorkeuren aanpassen. Door op 'Accepteren en doorgaan' te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze privacy policy.
Instellingen
Cookies
×
Selly maakt gebruik van cookies

Welkom! Leuk dat je meer wilt weten over Selly! Wij, en derde partijen, maken op onze websites gebruik van cookies. Door op instellingen te klikken, kun je meer lezen over onze cookies en je voorkeuren aanpassen. Door op 'Accepteren en doorgaan' te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze privacy policy.

1.
Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

2.
Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat een website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

3.
Statistieken

Statistische cookies helpen eigenaren van websites begrijpen hoe bezoekers hun website gebruiken, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren.