HOE WERKT HET:
Binnen 5 werkdagen een retailactie op maat

Winkels en winkelcentra die hun klanten een unieke ervaring bieden, winnen de strijd om de klant. Retailacties zorgen voor reuring op de winkelvloer, zijn laagdrempelig en geven klanten spanning én beleving, zeker wanneer er prijzen te winnen zijn. Met kleurrijk POS-materiaal, een professionele actiewebsite, prijsuitreikingen en social media versterken we de deelname en maken we duidelijk: er gebeurt iets in jouw winkel(centrum)!

Klanten zijn dol op korting, aanbiedingen en gratis producten, en onze retailacties spelen hier direct op in. Door acties slim te organiseren stimuleren we de verkoop, trekken we nieuwe klanten aan en verhogen we de bestedingen per klant. Een voucher bij €10 aan boodschappen of een bijna volle bingokaart zorgt er immers voor dat klanten graag een extra artikel meenemen om kans te maken op de hoofdprijs.

Meer omzet
Onze retailacties zijn bewezen klantenbinders en omzetboosters: supermarkten realiseren meer omzet, hogere indexen en trekken nieuwe klanten aan, waarvan de gegevens direct inzetbaar zijn voor vervolgcampagnes. In winkelcentra stimuleren de acties bovendien cross-selling, waardoor alle ondernemers profiteren – bijvoorbeeld met een kortingsbon van de bakker bij de bloemist.
Lokale marketing werkt!
Lokale marketing is een marketingstrategie waarbij jouw klanten en potentiële klanten centraal staan. Onze originele retailacties zijn optimaal ingericht voor een lokale marketingcampagne voor jouw supermarkt of winkelcentrum. De ervaring leert dat onze lokale retailacties een hoog rendement scoren. Bovendien verbinden ze jouw bedrijf voor langere tijd met relevante lokale consumenten. Deze vorm van lokale marketing is interessant omdat het ook de beste vorm van gratis en betrouwbare marketing is die je als ondernemer kunt wensen, namelijk positieve mond-tot-mondreclame. Daarmee zijn retailacties ook geschikt voor openingen of andere feestelijke gebeurtenissen waarvan je een echte, lokale publiekstrekker wilt maken.

