Lokale marketing werkt!
Blijf zichtbaar met originele retailacties!
Lokale marketing is een marketingstrategie waarbij jouw klanten en potentiële klanten centraal staan. Onze originele retailacties zijn optimaal ingericht voor een lokale marketingcampagne voor jouw supermarkt of winkelcentrum. De ervaring leert dat onze lokale retailacties een hoog rendement scoren. Bovendien verbinden ze jouw bedrijf voor langere tijd met relevante lokale consumenten. Deze vorm van lokale marketing is interessant omdat het ook de beste vorm van gratis en betrouwbare marketing is die je als ondernemer kunt wensen, namelijk positieve mond-tot-mondreclame. Daarmee zijn retailacties ook geschikt voor openingen of andere feestelijke gebeurtenissen waarvan je een echte, lokale publiekstrekker wilt maken.
We maken het makkelijk
Onze retailacties zijn originele, snelle en makkelijk inzetbare lokale marketingacties. En bewezen succesvol! Dat komt omdat we het makkelijk maken, voor jou én je klanten. Zo is de tijd van zegels tellen en spaarkaarten volplakken voorbij. Met onze retailacties kunnen je klanten eenvoudig en snel een code invoeren of een QR-code scannen met hun mobiel. Je klant ziet direct of hij prijs heeft. Meerwaarde voor jou? Jij verkrijgt interessante klantgegevens, zoals naam, woonplaats en e-mailadres.
We maken elke retailactie op maat. Hoe we dat doen? Heel eenvoudig! Jij zorgt voor de prijzen, wij doen de rest. We zorgen voor het ontwerp, leveren aantrekkelijk POS-materiaal, we maken een gepersonaliseerde actiewebsite inclusief url en leveren de benodigde vouchers.
Heb je interesse in een van onze retailacties? Dan bespreek we graag wat je daarmee beoogt. Wil je nieuwe klanten vinden of bestaande, loyale klanten binden? We adviseren je graag over welke retailactie het beste bij jouw supermarkt of winkelcentrum past.
3 SUCCESFACTOREN VAN ONZE retailACTIES
1. MEER beleving
Winkels en winkelcentra die hun klanten een unieke ervaring bieden, winnen het gevecht om de klant. Een retailactie zorgt altijd voor reuring op de winkelvloer. Hier gebeurt iets! Meedoen aan een retailactie is laagdrempelig en eenvoudig. De spanning van het wel of niet winnen zorgt voor een unieke beleving bij de klanten. Zéker als ze een prijs -klein of groot- winnen!
Met kleurrijk POS-materiaal, een professionele uitstraling van de actiewebsite en de regelmatige uitreiking van een prijs wakkeren we de deelname verder aan. Social media ondersteunen de retailactie. Er gebeurt iets in jouw winkel(centrum), dat merken je klanten maar al te goed! Klanten laten zich graag verrassen!
2. MEER klanten
Klanten zijn dol op korting, aanbiedingen en gratis producten. Met onze retailacties prikkelen we deze behoefte. Door de retailacties slim te organiseren stimuleren we de verkoop. We trekken nieuwe klanten aan en geven de bestedingen per klant een boost. Logisch, als je een voucher krijgt bij 10 euro aan boodschappen, pak je graag nog een extra artikel mee. En is je bingokaart bijna vol, dan doe je natuurlijk nog een extra boodschap om kans te maken op de hoofdprijs.
3. Meer omzet
Onze retailacties zijn klantenbinders en omzetboosters. Keer op keer bewijzen onze retailacties hun kracht. Supermarkten realiseren meer omzet, stijgende indexen en ze zien nieuwe klanten in hun supermarkt. Dit blijkt uit de klantgegevens, die we voor je verzamelen. Deze gegevens kun je gebruiken bij je volgende marketingactie. Zo houd je de nieuwe klanten -en daarmee de omzet- vast!
In winkelcentra stimuleren onze retailacties naast omzetstijging ook de cross-selling. Zo profiteren alle deelnemende ondernemers! Hoe? Een aankoop bij de bakker kan een kortingsbon opleveren bij de bloemist.