Verzamel klantdata
De retailacties van Selly leveren je een schat aan klantdata op. Dat is wat wij win-win noemen. Je klanten maken op een eenvoudige manier kans op een prijs, terwijl jij postcodes, e-mailadressen en nieuwsbrief-abonnees scoort!
E-mailmarketing is één van de meest effectieve kanalen om meer uit je klantenbestand te halen. Je kunt je klanten daarmee gemakkelijk en snel bereiken. Klantinformatie is om die reden enorm belangrijk. Gebruik van de juiste data resulteert in hogere opbrengsten vanuit je e-mailcampagnes.
Dashboard met klantdata
Als Selly jouw retailactie organiseert, krijg je toegang tot een digitaal dashboard. Daar kun je de retailactie nauwkeurig volgen: meten is weten. Op de speciale actiewebsite laten klanten bovendien hun gegevens achter, zoals e-mailadres of postcode en woonplaats. Zo verkrijg je - AVG proof - interessante klantinformatie; informatie die je kunt gebruiken bij verdere marketingacties.