Met deze ouderwets gezellige retailactie maken je klanten kans op mooie prijzen. Klanten ontvangen bij besteding van een bepaald bedrag een voucher met een unieke code. Deze codes kunnen ze op de speciale actiewebsite toevoegen aan een digitale bingokaart.
Een volle kaart kan ingezet worden voor een gegarandeerde prijs of een kansprijs, waarmee de klant meedoet aan de verloting van mooie hoofdprijzen. Voor de klant geldt: hoe meer volle bingokaarten, hoe meer kans!
- De klant ontvangt tijdens de actieperiode bij een besteding van een bepaald bedrag een voucher met een unieke code.
- De eerste keer dat de klant de code invult, maakt hij heel gemakkelijk een persoonlijk account aan.
- De code wordt op de actiewebsite omgezet naar een digitale bingozegel, die op de online bingokaart komt.
- Staat de bingozegel niet op de kaart? Dan wordt deze geplaatst op het boodschappenlijstje.
- Deze bingozegel kan op de volgende bingokaart ingevoerd worden. Zo wordt de klant aangespoord om verder te spelen.
- Wanneer de klant bingo heeft, kan hij de volle online bingokaart inzetten op één van de beschikbare prijzen.
Deze retailactie is goed inzetbaar bij supermarkten en winkelcentra. In een periode van vier tot zes weken bind je bestaande en nieuwe klanten aan je supermarkt of winkelcentrum. Het is daarmee een echte omzetbooster.
De speciale actiewebsite versterkt de actieperiode, evenals social media en nieuwsbrieven die verstuurd kunnen worden. Natuurlijk worden de meeste hoofdprijzen aan het einde van de actieperiode verloot, maar tussendoor worden ook al prijzen weggegeven. Dit wakkert de deelname verder aan. De bingokaarten kunnen we aanpassen naar ieder gewenst thema.