Met onze stripboeken en de sticker spaaractie introduceren we een spannend stripverhaal, op maat gemaakt voor jouw supermarkt! En dat is nog niet alles. Door gebruik te maken van Augmented Reality (AR) komt het stripverhaal écht tot leven. Dat maakt de beleving van jouw verhaal helemaal compleet!
Selly ontwikkelt in samenwerking met Thomas Geertse jouw unieke supermarkt stripverhaal. Met op maat bedoelen we ook écht op maat! Klanten herkennen bijvoorbeeld zondermeer jouw supermarkt en de filiaalmanager of supermarkteigenaar in het verhaal.
Om het stripverhaal van a tot z te kunnen lezen, sparen je klanten voor stickers. Bij besteding van een bepaald bedrag in jouw supermarkt ontvangen zij een pakje met vier stickers. De stickers plakken ze in het stripboek, dat ze krijgen bij de start van de retailactie - gratis of tegen een geringe bijbetaling.
Door de plaatjes in het stripboek te plakken, ontvouwt het verhaal zich op een manier die klanten steeds weer laat terugkomen naar jouw winkel. Door de Augmented Reality plaatjes te scannen, komt het stripverhaal helemaal tot leven. Zo creëer je een winkelbezoek om niet snel te vergeten.
Deze actie is goed inzetbaar bij supermarkten. In een periode van vier tot acht weken bind je bestaande en nieuwe klanten aan je supermarkt. Het unieke stripboek vormt de basis van deze retailactie. Eventuele nieuwsbrieven of een campagne op social media maken de beleving nóg completer. Vanzelfsprekend zorgen wij voor aansprekend POS-materiaal, zodat het verhaal ook op de winkelvloer gaat leven.