
Uniek aan dit concept is dat er altijd meerdere winnaars zijn. Het zorgt voor meer binding en saamhorigheid in zowel de buurt als in je winkel! Win jij een airfryer, dan winnen alle deelnemers uit de wijk friet.

- Klanten ontvangen bij aankoop van eenbepaald bedrag een voucher.
- De voucher kunnen ze inwisselen op jouw eigen actiewebsite.
- Klanten voeren hun postcode en huisnummer in. Hoe meer ingezet wordt op een postcode, hoe meer kans er is om te winnen.
- Iedere dag of iedere week wordt een hoofdprijs bekend gemaakt (ideaal via social media).
- De prijzen tijdens een feestelijk moment worden opgehaald in de winkel.
Tijdens de actieperiode bind je niet alleenbestaande klanten, maar trek je ook nieuwe klanten aan uit je verzorgingsgebied en daarbuiten. Een ideale manier om nieuwe potentiele klanten aan te spreken! Jij levert de prijzen, wij doen de rest!
Klanten dienen eenmalig hun NAW-gegevens achter te laten (wij werken AVG-proof). Zo bouw je aan een interessant klantinformatiesysteem. Daarnaast monitoren we de gegevens gedurende de actie. Dit vormt een bron van informatie voor verdere marketingacties.














Dat doen we op een originele manier!
We passen ons aanbod aan op jouw plannen. Want natuurlijk houden we rekening met je doel, en jouw doelgroep. Met ons organisatietalent en jouw kennis maken we je bedrijfs- of merknaam bekender, verhogen we de bezoekfrequentie en de omzet. Dat doen we met creatieve ideeën, kennis van zaken en met 100% inzet en ambitie. Al onze acties zijn makkelijk inzetbaar en laagdrempelig. We gaan ver op het gebied van service, we geven je dagelijks een update over het verloop van een actie zodat je tussentijds kunt bijsturen.
