Wielrennen is een echte volkssport. Fans volgen de grote wielerrondes op voet. Wielrennen is ook als hobby ontzettend populair. Bij die populariteit haak je aan met deze online retailactie. Deze actie geeft je omzet gegarandeerd een boost! Je kunt rekenen op meer bestedingen, meer omzet en heel veel wielerplezier op de winkelvloer. Kortom, met deze retailactie fietsen we er omzet bij!
Meedoen is heel eenvoudig:
• De klant maakt een persoonlijk account aan op de actiewebsite en kiest een naam voor zijn of haar wielrenner. Nu kan de wielrenrace beginnen!
• Tijdens de actieperiode ontvangt de klant bij besteding van een bepaald bedrag aan boodschappen een voucher met een unieke code.
• Deze code kan worden ingevoerd op de actiewebsite. Daarmee gaat zijn of haar wielrenner één of enkele meters vooruit. Hoeveel? Dat is telkens een verrassing!
• Wanneer de klant met zijn of haar wielrenner als eerste de finish bereikt, kan hij kiezen voor de gegarandeerde prijs of meedingen naar één van de hoofdprijzen.
De retailactie Wielrenrace is goed inzetbaar bij supermarkten en bij winkelcentra. Je kunt daarmee aansluiten bij lokale wielercriteria, maar ook bij grote rondes zoals de Tour de France of de Nederlandse Amstel Gold Race. In een periode van vier tot zes weken bind je met deze retailactie bestaande en nieuwe klanten aan je supermarkt of winkelcentrum. De speciale actiewebsite versterkt het succes van de retailactie, evenals het mooie POS-materiaal dat bij deze retailactie hoort. Natuurlijk worden de meeste hoofdprijzen aan het einde van de actieperiode verloot, maar tussendoor worden ook al prijzen weggegeven.