Kop of munt? We kennen het allemaal: de toss. Iedere EK wedstrijd start ermee: de loting waarbij de scheidsrechter een muntstuk in de lucht gooit om te bepalen welk team aftrapt. Wij brengen de toss naar jouw winkelvloer met onze retailactie de Voetbal Toss!
Aantrekkelijke derde helft
Deze retailactie biedt je een aantrekkelijke 'derde helft'. We verzamelen met deze actie namelijk interessante klantgegevens. Die kun je gebruiken voor volgende lokale marketingactiviteiten, zoals een digitale nieuwsbrief.
Klanten ontvangen een unieke Voetbal Toss code. Met deze unieke code kunnen ze op de speciale EK actiewebsite kiezen voor kop of munt. Daar gaat de speciale toss-munt draaien! Let op het ludieke ontwerp: herken je de afbeelding van de bondscoach?! Je klant ziet direct of hij prijs heeft! Naast verleidelijke hoofdprijzen biedt de Voetbal Toss de mogelijkheid om met kortingen en tegoedbonnen klanten naar de verschillende winkels te leiden.
2024 wordt hét sportjaar bij uitstek! Denk maar eens aan de Olympische Spelen in Parijs en natuurlijk het Voetbal EK voor mannen in Duitsland! Lokale marketingacties en promotie acties rondom sport bieden volop kansen voor meer naamsbekendheid, meer klantloyaliteit en meer directe omzet.
De Voetbal Toss is een laagdrempelige EK retailactie die voor iedereen leuk is. Meedoen is makkelijk en je ziet direct of je prijs hebt! Naast enkele mooie hoofdprijzen, zijn er ook prijzen als kortingsbonnen en tegoedbonnen. Die prijzen kunnen worden afgehaald bij de winkelier die de prijs beschikbaar stelt. Dit stimuleert de verkoop in de actieperiode. Winkeliers scoren zo meer klanten, meer omzet en meer rendement.
Deze retailactie is goed inzetbaar bij supermarkten en winkelcentra. In een periode van vier tot zes weken bind je bestaande en nieuwe klanten aan je supermarkt of winkelcentrum. Het is daarmee een echte omzetbooster.
De speciale actiewebsite versterkt de actieperiode, evenals social media en nieuwsbrieven die verstuurd kunnen worden.