Met deze online spaaractie maken je klanten kans op mooie prijzen. Ze ontvangen bij besteding van een bepaald bedrag een voucher met een unieke code. Deze codes kunnen ze op de actiewebsite toevoegen aan een digitale spaarkaart. Een volle kaart kan ingezet worden voor een gegarandeerde prijs of een kansprijs, waarmee de klant meedoet aan de verloting van mooie hoofdprijzen. Hoe meer volle spaarkaarten, hoe meer kans!
Hoe werkt het?
Klanten ontvangen bij besteding van een bepaald bedrag een voucher met een unieke code. Deze kunnen zij online activeren op de actiewebsite. Klanten dienen eenmalig hun NAW-gegevens achter te laten (wij werken AVG-proof). Het dashboard dat hiervoor is ontwikkeld, vormt een bron van informatie voor verdere marketingacties. Als de spaarkaart van een klant vol is, kunnen ze deze inwisselen voor een hoofdprijs of een gegarandeerde prijs. Jij stelt de prijzen beschikbaar, wij regelen de rest.
Deze actie is goed inzetbaar bij supermarkten en winkelcentra. In een periode van vier tot zes weken bind je bestaande en nieuwe klanten aan je supermarkt of winkelcentrum. De speciale actiewebsite versterkt de actieperiode, evenals de nieuwsbrieven die verstuurd kunnen worden. Natuurlijk worden de meeste hoofdprijzen aan het einde van de actieperiode verloot, maar tussendoor worden ook al prijzen weggegeven.