
Laat klanten meeprofiteren van de spectaculaire aanbiedingen die je als winkelcentrum of winkelgebied te bieden hebt. Klanten ontvangen tijdens de actieperiode een Black Friday voucher bij besteding van een bepaald bedrag. Daarmee nodig je hen uit om naar de speciale website te gaan en mee te doen aan deze online krasactie. Zeker weten dat jij opvalt tussen al die anderen!

Om de unieke code in te kunnen vullen op de website, vul je je emailadres in. Je ‘krast’ met de vinger over het scherm van de mobiele telefoon de kraslaag weg, of doet dit met de muis als de computer wordt gebruikt. Je ziet direct of je prijs hebt! Naast enkele verleidelijke hoofdprijzen biedt Black Friday de mogelijkheid om klanten met kortingen en tegoedbonnen naar de verschillende winkels te leiden.
Black Friday is een laagdrempelige actie die voor iedereen leuk is. Het plezier van het krijgen van een voucher, de spanning van het krassen en de vreugde van een prijs maken van deze actie een succes. De prijzen zijn niet inwisselbaar voor geld en worden afgehaald bij de winkelier die de prijs beschikbaar stelt. Dit stimuleert de verkoop in de actieperiode. Winkeliers scoren zo meer klanten, meer omzet en meer rendement. Met deze actie verzamel je op een eenvoudige manier een bestand aan relevante e-mailadressen en info. Deze kun je inzetten voor andere marketingdoeleinden, zoals het versturen van nieuwsbrieven.




Dat doen we op een originele manier!
We passen ons aanbod aan op jouw plannen. Want natuurlijk houden we rekening met je doel en jouw doelgroep. Met ons organisatietalent en jouw kennis maken we je bedrijfs- of merknaam bekender, verhogen we de bezoekfrequentie en de omzet. Dat doen we met creatieve ideeën, kennis van zaken en met 100% inzet en ambitie. Al onze acties zijn makkelijk inzetbaar en laagdrempelig. We gaan ver op het gebied van service, we geven je dagelijks een update over het verloop van een actie zodat je tussentijds kunt bijsturen.
